Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Από το σύνολο των επιστροφών το υψηλότερο μερίδιο καταλαμβάνουν τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων (19,4%), ακολουθούμενα από τα είδη ένδυσης (12,2%) και τα είδη σπιτιού (11,5%). Το 10,6% των επιστροφών αυτών θεωρείται δόλιο, αφορά δηλαδή σε προϊόντα που αγοράζονται για να χρησιμοποιηθούν και να επιστραφούν στη συνέχεια.
Μάλιστα, έχει διαπιστωθεί πως ένας σοβαρός λόγος επιστροφών ειδικά στα είδη ένδυσης, είναι η αγορά πολλαπλών μεγεθών των ιδίων προϊόντων, ώστε να επιλεγεί αυτό που τελικ΄εξυπηρετεί τον αγοραστή.
Σύμφωνα με ευρωπαϊκή μελέτη, το 95% των πελατών που ήταν ικανοποιημένοι με τη διαδικασία επιστροφών των διαδικτυακών αγορών δήλωσαν ότι θα αγόραζαν και από το κατάστημα λιανικής του αντίστοιχου λιανέμπορου. Και οι λιανέμποροι ανέφεραν ότι το 82% των αγοραστών που επιστρέφουν προϊόντα είναι επαναλαμβανόμενοι αγοραστές. Μια σαφής και αποτελεσματική διαδικασία επιστροφών μπορεί να φέρει σε έναν διαδικτυακό λιανέμπορο επιπλέον πελάτες, αλλά μπορεί να δημιουργήσει και πρόβλημα.
Η επιβάρυνση της εφοδιαστικής αλυσίδας εξαιτίας των επιστροφών είναι ένα ζήτημα με πολλαπλές επιδράσεις. Αφενός για τους ίδιους τους λιανέμπορους και αφετέρου για το περιβάλλον.
Για να μειώσουν την πιθανότητα επιστροφών, οι εταιρείες θα πρέπει
Οι λιανέμποροι επικεντρώθηκαν κυρίως στις λιανικές πωλήσεις, ιδίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ωστόσο, καθώς με την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνονται και οι επιστροφές, θα πρέπει να επανεξετάσουν ολόκληρη την εμπειρία αγοράς εντοπίζοντας τα σημεία που χρειάζονται παρέμβαση.
Σήμερα, παρόλο που υπάρχει συνειδητή στροφή των καταναλωτών…
Το 2024, η συμπεριφορά των καταναλωτών θα διαμορφωθεί…
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που…
Η σύγχρονη τεχνολογία και η αμεσότητα των νέων…
Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε κάνει παρουσιάσεις προϊόντων…